31 Mart 2021 Çarşamba

Diyette 2. Gün :/

    Arkadaş yiyip yiyip kilo alamamak ne demek ya da her zaman fit olmak.,Eyyy bu özelliklere sahip insanoğlu nasıl bir lütuf sizinkisi biliyor musunuz,gidin 2 rekat şükür namazı kulın bakayım sıkmayın canımı benim.

Valla sevmiyorum diyet olayını normalde düşünmediğim kadar yemek yemeyi düşünüyorum , normalde yemediğim yemeyeceğim şeyleri canım istiyor tabii bu üzücü bir durum ver diyorum damardan Müslüm Babayı başla dertlenmeye.

Neyse ne bir gün dah bitti,Düne göre daha iyiydim aferin kız sana helal olsun.Spor sonrası ağrılarım o kadar çok ki anlatamam.Yine de az çok demeden çalıştım 20 dk Ergin Kırbaç videolarını yaptım,yaptım dediysem onlar gibi değil videoda adam durmaksızın 45 sn jumber jak yapıyor ben 20.sn tükeniyorum ama olsun yaptım mı yaptım al sana bir aferin daha.Dün ne yedim onları anlatayım ve yarın görüşmek üzere diye kaçayım.

Hepinize sağlık dolu fit günler diliyorum,çoook kalp.

06.40 bir bardak su

06.45 maydanoz +limon+su bızzzzt 

07.15 bir yumurta

10.00 1 Fincan yeşil çay + 3 kuru kayısı

13.15 tavuklu yeşil salata (evden getirdim)

16.00 1 kutu süt + 1 paket çubuk kraker ( krakercim olmasaydın da olurduk)

19.00 lahana sarması + yoğurt

21.00 bir fincan türk kahvesi + hindistan cevizi yağı +1 kandil simidi (bitmedi şu simitler arkadaş)

Spor ve yatış 








1 yorum:

  1. Yiyip yiyip kilo almayanlara ben de çok gıcığım, ne yesem tartıya yansıyor arkadaş :/ ama seni destekliyorum, umarım sonucunu alacaksın :)))

    YanıtlaSil