29 Mart 2021 Pazartesi

Hele Hele...

    Bak sen şu işe ,her gün yazacak olan kız 45 gündür bloğa uğramamış.İşte büyük lokma ye de büyük konuşma diye boşa dememişler.Neyse hayal ettik hedefledik olmadı peki neden olmadı çünkü gayret üzerinde olmadık.Gayret olsaydı sonuç muhakkak olurdu.Acaba neden çoğul konuşuyorum neden tek başıma kabullenmiyorum durumu :)

Neyse ne burada olmamak adına mantıklı hiç bir gerekçem yok , bir tek kardeşim covid oldu 10 gün evde karantinadaydım ki o zaman bile evden çalıştım laptopum sürekli açıktı yanımdaydı ama ben ne yaptım dizi film izledim doğru düzgün kitap bile okumadım.İşte saçma her şey saçma.

Allah sağlık versin diyelim gerisini de daha fazla kurcalamayalım :) 

Fotoğraf da olmak istediğim yerden. 



1 yorum:

  1. Bazen yazmak istemezsin, bence kendine çok da kızma, ama yazarsan seni burada okuyacaklar da var :) sevgiler <3

    YanıtlaSil