8 Şubat 2021 Pazartesi

Gergedan - Mine Söğüt


     Gergedan Mine Söğütün Deli Kadın Hikayeleri'nden sonra okudğum ikinci kitabı.2020 yılında ilk baskısını yapmış 124sayfalık bir kitap.

Mine Söğüt olağanüstü bir kaleme sahip,kurguları dehşet verici.Benim için okuması çok kabuslar gördüğüm bir zaman aralığına denk geldi.Bir ara acaba şimdilik bu kitabı okumasam mı daha çok bunalıyorum dediğim oldu ama bırakmadım sonuna kadar okudum zaten incecik bir kitap.

Ben en çok ÜÇLÜ KANEPE ve BÜYÜK KÜFÜR hikayelerinden etkilendim.Doğrusu Üçlü Kanepe'yi hatırladıkca haala ürperiyorum.

Kitapta altını çizdiğim satılarda yok değil ama evde bırakmışım ondan ekleyemiyor :/ akşama güncellerim belki yazıyı.

Mine Söğütün okuduğum iki kitabında da hissettiğim duygu, Kapkaranlık bir girdabın içindeyim ve oradan çıkamıyorum,çıkmak için çabalamıyorum da aslında.Kendine çekiyor beni,korkuyorum ama uzaklaşamıyorum.Sizi sürükleyeceği yer korkutmayacaksa kesinlikle okumalısınız.

Sevgiler :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder