30 Ocak 2021 Cumartesi

Yapamadı Dersiniz.

Yapamadım evet evet evet YA PA MA DIM.

Aynı inançla dolu içim ama yapamadım, mesela her akşam yazacağım dedim, yazamadım, diyete tam gaz başlıyorum dedim başladım ama olması gerektiği gibi sürdüremedim, içimdekileri söküp atacağım dedim ama sızım sızım sızlayarak kanamalarına engel olamadım. Velhasıl yapacağım demekle olmuyor bu işler bilin istedim.

Olacak şüphesiz zaman ilaç olmayacak ama yok diye kabul ettiğimiz her şeye alışmamızı sağlayacak.

Şubat sonu itibariyle 36.yaşıma gireceğim, akıl baali olduğum dönemlerden beri 30lu yaşlarımı hatta artık 40a doğru giden yaşlarımı hiç böyle hayal etmemiştim. Güzel bir yuvam, çocuklarım mükemmel olmasa da sevdiğim sevildiğim bir eşim güzel bir işim olacaktı. Ailemin beni, kardeşlerimi yetiştirirken yaptığı hiçbir hatayı ben çocuklarıma ve eşime karşı yapmayacaktım. Ama olmadı belki de yaradan hataları tekrar etmeyeyim diye hayallerimin gerçekleşmesine izin vermedi kim bilebilir ki. Belki de asırlardır yapılan yanlışları tekrar etmeyelim diye son halka olarak beni seçti. Hiçbir şey artık tekrar etmeyecek dedi bilmiyorum.

Her neyse kardeşim İnsan İnsan ı açmış dinliyor bana da yazarken iyi geldi. Siz de okurken dinleyin belki size de iyi gelecektir.

Bu cumartesi de ışık hızıyla geçti dostlar, Allah izin verirse belki haftaya da görüşürüz, belki bir sonraki haftada. Sağlıcakla kalın... 

4 yorum:

  1. Bazen istediğimiz gibi gitmiyor hayat. Olmaması belki de bizim için daha iyidir diye düşünmek gerek.

    YanıtlaSil
  2. saygı duyduğum bir büyüğüm,"vakti zamanında beni o kadar huzursuz eden yaralayan o insanları bulup teşekkür etmek geliyor aklıma.onlar olmasaydı şu anda 2 evladıma sahip olamayacaktım." demişti de her mutsuz olduğum anda hayrı gör diye dua ederim içimden.
    olanda da olmayanda da hayır vardır.

    YanıtlaSil
  3. bir de şöyle soralım o zaman; "yapmak zorunda mıyız?" :)
    ille ki zorunda olmadığımız şeyler var..
    yüklenme kendine..
    çoook sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok yükleniyorum değil mi kendime :(
      Seviyorum seni :*

      Sil